Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Δημιουργούμε κούκλες!


Παίζουμε κουκλοθέατρο;
Πως;
Μα με τα χέρια μας! Με τα δάχτυλά μας!
Οι απλούστερες κούκλες είναι τα δάχτυλά μας και τα χέρια μας. Μπορεί να έχουν πρόσωπα που σχεδιάζονται απευθείας πάνω στο δέρμα.






Να με δύο τελίτσες για μάτια  έφτιαξα ένα φανταστικό κουνούπι.
Ζζζζζζζ! Τρέχει μέσα στο δωμάτιο!
Α! να και μια μελισσούλα. Τύλιξα σύρμα πίπας, γύρω από το δάχτυλό μου και έτοιμη η κουκλίτσα μου. Κόβω δυο φτεράκια από χαρτί λευκό και η μελισσούλα μου πετάει γύρω από το δωμάτιο.
-Μελισσούλα, μελισσούλα που φεύγεις που πας; με ρωτά η μαμά. 
- Πάω να μαζέψω γύρη, από τα λουλούδια και να φτιάξω γλυκό μέλι, στην κυψέλη μου!




Μα τι είναι αυτό που πλησιάζει; Οοοοο! Μια όμορφη πεταλούδα.
Τα δάχτυλά μου έγιναν τα φτερά της και στους αντίχειρες ζωγράφισα τα μάτια της.



Μα που πηγαίνει;
Πίσω από αυτό το σεντόνι;
Οοοο! Άναψε το φως! Να την είναι μια σκιά.






Με τα χέρια μας και τα δάχτυλά μας μπορούμε να παίξουμε και κουκλοθέατρο , χωρίς ιδιαίτερη σκηνή, πίσω από ένα τραπέζι ή μια καρέκλα.
Στην συνέχεια δένουμε ένα σεντόνι πίσω από την πόρτα με έναν φακό ή μια λάμπα γραφείου έτοιμο το θέατρο σκιών! Καλή διασκέδαση!
_______________________________
 Δες εδώ περισσότερες ιδέες για τις κουκλίτσες με τα δαχτυλάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η χρήση της κούκλας.

         Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγουμε ένα θέμα στην σχολική τάξη. Ένας από τους καλύτερους είναι: μια κούκλα. Κατά την διάρκ...