Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Σσσσ! .....έρχονται




Νάτος παρουσιάστηκε απ το παράθυρο. 
Τα παιδιά τον πρόσεξαν 
η κυρία Βερενίκη δεν μπορούσε να μην τον συστήσει.



Ο καπετάν Φασαρίας.

Μου αρέσει να φωνάξω
Μα και να χοροπηδώ
Μου αρέσει να καλπάζω

                      Σαν άλογο ατίθασο!

Τρέχω πάνω κάτω,
Φωνάζω δυνατά
Είμαι…. είμαι..
Ο καπετάν Φασαρίας!

                                           Στιγμή δεν κάθομαι,
Ούτε λεπτό
Τρέχω στον δρόμο
Και στον διάδρομο!

Χτυπώ τα χέρια δυνατά
Χτυπώ τα πόδια δυνατά
Είμαι…. Είμαι…
Ο Καπετάν Φασαρίας!

Φωνάζω δυνατά
Χτυπάω τα χέρια μου ψηλά
Τρέχω και χοροπηδώ
Πόσο μ αρέσει να τραγουδώ!

Η μουσική ήταν πολύ ρυθμική, έτσι τα παιδιά σηκώθηκαν και άρχισαν να χοροπηδούν και να ακολουθούν τον καπετάν Φασαρία σε ότι τους έλεγε.
Καπετάν Φασαρίας: Θέλετε  να παίξουμε το αγαπημένο μου παιχνίδι;
Παιδιά: Ναιιι!
Καπετάν Φασαρίας: Ελάτε έξω στην αυλή για να έχουμε περισσότερο χώρο.
Τα παιδιά βγήκαν έξω στην αυλή. Ο καπετάν Φασαρίας με την βοήθεια της κυρίας Βερενίκης τους μοίρασε ραβδάκια από αφρολέξ.

Πέτρος: Μα αυτά τα ραβδάκια τα είχαμε στην πισίνα το καλοκαίρι που κάναμε μπάνιο.
Καπετάν Φασαρίας: Ακριβώς αυτά είναι! Και τώρα αρχίζει το παιχνίδι! Μπορείτε με αυτά να χτυπάτε τα μπαλόνια;
Η κυρία Βερενίκη χώρισε τα παιδιά σε δύο ομάδες κάθισαν αντικριστά και χτυπούσαν  τα μπαλόνια στην αντίπαλη ομάδα.
Πόσο το χάρηκαν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η χρήση της κούκλας.

         Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγουμε ένα θέμα στην σχολική τάξη. Ένας από τους καλύτερους είναι: μια κούκλα. Κατά την διάρκ...