Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Αστέρι και φιλί

Το μικρό αλεπουδάκι είναι τόσο στενοχωρημένο! Δεν θέλει να φύγει μακριά από την μαμά του, τώρα που αρχίζει το σχολείο. Κάθετε λυπημένο κάτω από την μεγάλη βελανιδιά και δεν απαντά στην μητέρα του, που το φωνάζει.

-Λάκη, Λάκη που είσαι καλό μου; Είναι ώρα να ετοιμαστούμε, να πάμε στο καινούριο μας σχολείο.
Η μητέρα αλεπού ψάχνει τον Λάκη.  Τελικά τον βρίσκει κάτω από το μεγάλο δέντρο.
-Λάκη γιατί είσαι τόσο σκεπτικός; Μήπως έχασες κάποιο από τα παιχνίδια σου;
Ο Λάκης έγνεψε: όχι
-Μήπως δεν σου άρεσε η μηλόπιτα που είχαμε για πρωινό;
Και πάλι όχι.
-Τι συμβαίνει καλό μου παιδί; ρώτησε η Νανά η κυρία αλεπού φανερά αγχωμένη.
-Μήπως,  μήπως έχεις πυρετό; Τον ρώτησε και αμέσως το χέρι της άγγιξε το μέτωπό του.  Όμως τίποτε από αυτά δεν συνέβαινε.
-Δεν θέλω να πάω σχολείο, ψιθύρισε ο Λάκης γνωρίζοντας  πως αυτό ήταν αδύνατο, αλλά το είπε μήπως και καταφέρει την μαμά του.
-Μαμά δεν είναι καλύτερα να παίξω εδώ μαζί σου στο σπίτι; Να σε βοηθήσω κιόλας λιγάκι στις δουλειές του σπιτιού;
-Λάκη μου, μικρέ μου Λάκη τα παιδάκια στην ηλικία σου πάνε στο σχολείο. Είναι τόσο όμορφα εκεί!




Θα βρεις καινούριους φίλους .
Θα παίζεις με καινούρια παιχνίδια
Θα ακούς τραγούδια
και θα διαβάζεις πολλά πολλά καινούρια βιβλία.



Εξ άλλου τώρα που θα πάμε στο σχολείο έχω κι ένα μυστικό δωράκι να σου κάνω.
Τα ματάκια του Λάκη έλαμψαν!
 -Μυστικό δωράκι ; ποιο είναι αυτό το μυστικό δωράκι μαμά;
Η μαμά αλεπού χαμογέλασε, έβαλε το φαγητό του Λάκη στην καινούρια πολύχρωμη τσάντα του και τον έπιασε από το χέρι.
-Πάμε , είπε.
-Μα το μυστικό; Ρώτησε όλο λαχτάρα ο Λάκη.
-Το μυστικό θα σου το δώσω όταν φτάσουμε στην πόρτα του σχολείου.
Ο Λάκη περπατούσε όλο λαχτάρα για να μάθει πιο θα ήταν το μυστικό δωράκι της μαμάς.
Έφτασαν στην πόρτα του σχολείου, εκεί κοντοστάθηκαν.

-Κοίτα, είπε σοβαρά η μαμά αλεπού. Αυτό το μυστικό το έμαθα κι εγώ από την μαμά μου κι εκείνη από την δική της μαμά.
Ο Λάκη  περίμενε όλο αγωνία. Η μαμά αλεπού έπιασε το χεράκι του Λάκη το έκανε χουφτίτσα και το φίλησε  πολύ πολύ δυνατά. Τα ματάκια του Λάκη έλαμψαν  νιώθοντας την αγάπη της μαμά σου να τον πλημμυρίζει και να φτάνει μέχρι την άκρη της ουράς του.
-Αυτό είναι το μυστικό: Η καρδούλα μου στο χεράκι. Κοίτα τώρα το χέρι σου.
Ο Λάκη άνοιξε σιγά σιγά την παλάμη του. Η αγάπη της μαμά ήταν τόση που μέσα στην χούφτα του είχε ζωγραφιστεί μια κόκκινη καρδούλα.
-Όταν νιώθεις μοναξιά στο σχολείο, θα ανοίγεις την παλάμη σου και θα ακούς την φωνή μου:  Σ αγαπώ Λάκη.

Ο Λάκη ένιωσε τόσο όμορφα, με την αγάπη της μαμάς  του στο χέρι του. Δεν τον ένοιαζε τώρα που θα πήγαινε σε καινούριο σχολείο. Κάθε φορά που ένιωθε λύπη για την μαμά άνοιγε το χέρι του. Η καρδούλα ήταν ακόμη εκεί και του έγνεφε
Σ αγαπώ Λάκη.

Ο Λάκη έμαθε κι ένα τραγουδάκι και το τραγουδούσε μαζί με τους φίλους του.


Ξέρω ένα μυστικό
όταν πια δεν είσαι εδώ
Κράτα μου σφιχτά το χέρι
Άσε ένα φιλί αστέρι
Αστεράκι λαμπερό
Κάθε τόσο σε κοιτώ
Πόσο μ αγαπά θυμίζει

Και μαμά μοσχομυρίζει.


Δείτε την πρωτότυπη ιστορία εδώ: 
https://www.youtube.com/watch?v=kXT1ANWka4A

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η χρήση της κούκλας.

         Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγουμε ένα θέμα στην σχολική τάξη. Ένας από τους καλύτερους είναι: μια κούκλα. Κατά την διάρκ...