Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Οι φίλες

ένα δρώμενο για τις σχέσεις των παιδιών μέσα στην σχολική μονάδα. 

Από το "εγώ" στο "εμείς"


Κυρία Βερενίκη: Σήμερα, παιδιά θα παίξει μαζί μας η Μάρα και η Κλάρα, είναι δύο κορίτσια, που ήρθαν να μείνουν στο γειτονικό μας σπίτι.
Τα παιδιά, καλημέρισαν τις καινούριες τους φίλες.









Κλάρα: Εγώ, ξέρετε είμαι πολύ καλή μαθήτρια. Στο σχολείο που πήγαινα, έκανα τις καλύτερες ζωγραφιές!
Νικόλας: Εμείς, πάλι εδώ κάνουμε όλοι μαζί τις χειροτεχνίες μας.
Κλάρα: Πως;  Δεν υπάρχει εδώ ένας καλός μαθητής; Θα είμαι μόνη μου;
Κυρία Βερενίκη: Παιδιά ας αρχίσουμε την κουβεντούλα μας ή καλύτερα να πούμε ένα τραγούδι, να καλωσορίσουμε τα κορίτσια.
Τα παιδιά τραγούδησαν, το αγαπημένο τους τραγούδι, για την αγάπη και την φιλία.
Όταν πήγαν όλοι για χειροτεχνίες η Κλάρα είπε:
Κλάρα: Ξέρω να κατασκευάζω τις καλύτερες χειροτεχνίες. Νομίζω πως θα πάρω το βραβείο στον διαγωνισμό, που θα γίνει στο τέλος του χρόνου. Κοιτάξτε τι όμορφα πουλάκια φτιάχνω, κοιτάξτε τι όμορφα σπιτάκια φτιάχνω.
Μάρα: Θα ήθελα κι εγώ να  φτιάξω μια χειροτεχνία, κυρία Βερενίκη.
Η κυρία Βερενίκη έδωσε στην Μάρα τα απαραίτητα υλικά κι αυτή ξεκίνησε.

Μάρα: Θέλετε παιδιά να φτιάξουμε μια όμορφη κατασκευή για να στολίσουμε την τάξη μας;
Κλάρα: Εγώ θα φτιάξω την καλύτερη!
Κυρία Βερενίκη:  Όχι Κλάρα όλοι μαζί θα την δημιουργήσουμε, θα κατασκευάσουμε την ιδέα της Μάρα.
Κλάρα: Μμμ σιγά, η Μάρα δεν ξέρει .
Η Κλάρα πήγε θυμωμένη  σε μια γωνιά και καθόταν, ενώ τα παιδιά άρχισαν να δημιουργούν μικρά αερόστατα.

Μάρα: Ο καθένας θα φτιάξει το δικό του. Και όλα μαζί θα τα κρεμάσουμε κάτω από το γαλάζιο σύννεφο. Κυρία Βερενίκη θα μας το φτιάξετε εσείς;
Η κυρία Βερενίκη δεν αρνήθηκε κι άρχισε την δουλειά, όπως και τα παιδιά.

Κόλλησαν τα μικρά χρωματιστά χαρτάκια γύρω γύρω και νάτα τα αερόστατα έτοιμα!
Στην συνέχεια, τα κρέμασαν από το μεγάλο γαλάζιο σύννεφο, που είχε ετοιμάσει η κυρία Βερενίκη.
Μάρα: Όλοι μαζί δημιουργούμε, όλοι μαζί μπορούμε!
Τα παιδιά άρχισαν να τραγουδούν το σύνθημα της Μάρα.

Όλοι μαζί μπορούμε,
όλοι μαζί δημιουργούμε.

Όλοι είμαστε καλοί
Φίλοι πάντα ταιριαστοί!

Πάντα όλοι με χαρά,
Δίνουμε χέρια και καρδιά.

Όλοι είμαστε σωστοί!
Φίλοι πάντα καρδιακοί
Όλοι μαζί!!!!

Κυρία Βερενίκη: Έτσι παιδιά μου δεν θα είμαστε στο εγώ αλλά στο εμείς.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η χρήση της κούκλας.

         Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγουμε ένα θέμα στην σχολική τάξη. Ένας από τους καλύτερους είναι: μια κούκλα. Κατά την διάρκ...