Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Και τώρα;...... Που τέλειωσαν τα δώρα;

Ο Santa Claus ετοιμάζεται να μοιράσει τα δώρα στα παιδιά όπως γίνεται κάθε χρόνο τα  Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Σηκώνεται από την καρέκλα του παίρνει από το ντουλάπι την στολή του, την ξεσκονίζει. Φοράει τα γυαλιά του. Προβάρει τον σκούφο του.
Χτυπά η πόρτα.
Ξωτικό: Santa, Santa έχουμε μεγάλο πρόβλημα.
Santa: Γιατί είσαι τόσο αναστατωμένος Φρέντυ, καλέ μου βοηθέ;
Ξωτικό: Καλέ μου Σάντα, καταστραφήκαμε!
Santa :Έλα μέσα και πες μου ήρεμα, τι συμβαίνει
Το ξωτικό μπαίνει μέσα και κάθεται δίπλα στον Santa.
Παίρνει μια βαθιά ανάσα…
Ξωτικό: Τελείωσαν τα δώρα!!!!
Santa: Μα αυτό είναι υπέροχο! Πως τα καταφέρατε να τα τελειώσετε φέτος, τόσο γρήγορα;
Ξωτικό: δεν κατάλαβες καλέ μου παππούλη, τελείωσαν τα δώρα, δεν μπορούμε να φτιάξουμε, δώρα παπαλα.
Santa: δεν έχετε ιδέες;
Ξωτικό: ιδέες να φάνε και οι κότες. Υλικά δεν έχουμε. Για να καταλάβεις, όπως κάθε χρόνο, πήγαμε δίπλα στο δάσος να κόψουμε ξύλα για τα ξύλινα παιχνίδια.
Santa: και τι έγινε;

Το ξωτικό με άλλους δύο πάνε να κόψουν το δέντρο
Το δέντρο μετακινείτε
Ξωτικό :Επ τι γίνετε εδώ; Στο στοιχειωμένο δάσος ήρθαμε;
Ξωτικό :Κάτσε ήσυχο δέντρο να σε κόψουμε. Αμάν τι έπαθα μιλάω στο δέντρο!
Μα τα δέντρα δεν μιλάνε βρε κουφιοκεφαλάκη
Δέντρο: ήρθε η ώρα μιλήσω….φύγετε από εδώ τα δέντρα αποφασίσαμε να μην σας αφήσουμε να κόψετε τους κορμούς μας για να φτιάξετε τα ανόητα παιχνίδια σας και να τα μοιράσετε στα παιδιά. Τέλος τα ξύλινα παιχνίδια.
Ξωτικό : Δεντράκι μου καλό σκέψου τι χαρά που θα κάνει ένα παιδάκι σαν θα πάρει ένα παιχνιδάκι που θα είναι φτιαγμένο από τον ξύλινο κορμό σου.
Δέντρο: δεν χρειάζεται το είδαμε τόσα χρόνια. Όλα τα ξύλινα παιχνίδια τα παιδιά τα βαριούνται και τα πετάνε ακόμη και στο τζάκι.
Ξωτικό: λάθος κάνεις καλό μου δεντράκι δεν γίνετε κάτι τέτοιο ακόμη και στο παιδικό μουσείο και στα μουσεία παιχνιδιών θα δεις παιδικά ξύλινα παιχνίδια.
Δέντρο: στο μουσείο…όχι ! δεν θέλω εκεί παρέα με τις αράχνες και τους αρουραίους. Θέλω να μείνω εδώ στην φύση και στον καθαρό αέρα.
Ξωτικό: σκέψου τα παιδικά χεράκια να σε χαϊδεύουν
Δέντρο: να σε σπάνε…
Ξωτικό: υπερβολές πέτυχες κάποιο ζωηρό παιδάκι.
Δέντρο: Ωραία λοιπόν αφού δεν καταλαβαίνετε με τα λόγια θα σας πούμε τα κάλαντα.
Ξωτικό: όχι όχι μας τα παν άλλοι…. Εμείς έχουμε πολύ δουλειά.
Δέντρο: Δεν είναι τα κάλαντα που νομίζεις. Πρέπει να προσέξεις το νόημα των στίχων.
Φωνάζει στα άλλα δέντρα του δάσους και τότε όλα τα δέντρα αρχίζουν να τραγουδούν:
Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά
Τέλος για φέτος μ όλα αυτά
Δεν θα κόψετε τα δέντρα
Ούτε φύλλα  ούτε ξύλα.

Φτάνει και τέλος η κοπή
Η ολική καταστροφή
Μας έχετε μαδήσει
Και




μας έχετε αφανίσει.

Το δάσος είναι για ζωή
Και όμορφη αναπνοή
Δεν είναι για παιχνίδια
Και για ξύλινα στολίδια

Φύγετε τώρα από δω
Να μην φωνάξω τον γιατρό
Τον μικρό δρυοκολάπτη
Να σας κάνει την μύτη μαύρη!

Αρχιμηνιά κι αρχή χρονιά
Τέλος για φέτος με όλα αυτά
Δεν θα κόψετε τα δέντρα
Ούτε ξύλα ούτε φύλλα.

Δέντρο: όπως και  να έχει δεν θέλω να με κόψεις και φύγε γιατί θα φωνάξω ενισχύσεις. Γιατρέ μου…. Τρέξε
Εμφανίζετε ο δρυοκολάπτης και αρχίζει με την μύτη του να χτυπά το ξωτικό.
Το ξωτικό φεύγει και γυρίζει στον Santa
Κατάλαβες παππούλη γιατί δεν μπορούμε να πάρουμε ξύλο φέτος.
Santa Εντάξει εντάξει…κατάλαβα δεν έχει ξύλινα παιχνίδια φέτος ας φτιάξουμε πλαστικά, σιδερένια,πήλινα.
Ξωτικό: Τρέξαμε σε όλες τις γωνιές της  Γης για να βρούμε υλικά να φτιάξουμε τα παιχνίδια αλλά…μάταια. Στο τέλος μάλιστα έγινε και αυτό που δεν έχει γίνει ποτέ. Βγήκε η ίδια η Μητέρα Φύση και μας έδιωξε.
Στο παλάτι της Μητέρας Φύσης
Μητέρα Φύση….Μητέρα Φύση….
Ξωτικό: Φώναξε πιο δυνατά μάλλον δεν ακούει
Μητέρα Φύσηηηηηη
Ξωτικό :Και τώρα δεν ακούει;
Βγαίνει η Μητέρα Φύση
Μητέρα Φύση :Μπορείτε να φύγετε από το παράθυρό μου με ξεκουφάνατε έχω πολύ σοβαρή ασχολία, πρέπει να ετοιμάσω τις μικρές προνύμφες της πεταλούδας να είναι έτοιμες για την Άνοιξη.
Ξωτικό: Μητέρα Φύση με όλο τον σεβασμό θα θέλαμε να μας δώσετε κάποια υλικά για να φτιάξουμε και φέτος τα παιχνίδια των παιδιών
Μητέρα Φύση :Α εσείς είστε οι ανάγωγοι που κλέβετε όλα τα χρόνια τα υλικά μου μέταλλα, ξύλα και άλλα
Ξωτικό: Κλέβουμε…χμ όχι και κλέβουμε παίρνουμε λίγα παραπάνω για να ευχαριστήσουμε τα παιδιά.
Μητέρα Φύση :Κλέβετε αγαπητέ μου έχετε αδειάσει τα δάση από τα δέντρα, έχετε ερημώσει τα μεταλλεία από τα σίδερα και τα άλλα μέταλλα και δυστυχώς φέτος δεν υπάρχει τίποτε.
Ξωτικό: Μα πως; τα απόθεμα τα σας είναι ατέλειωτα.
Μητέρα Φύση :Σε γελάσανε αγαπητέ μου, για κοίταξε γύρω σου τι καταστροφή γίνετε εξ αιτίας σας.
Ξωτικό: Μα εμείς…..
Μητέρα Φύση :Εσείς εσείς…. Όλοι θέλουν να πάρουν κάτι από μένα, τάχα για καλό σκοπό και κοίτα που με κατάντησαν να  έχω μια τεράστια τρύπα πάνω από το κεφάλι μου…
Ξωτικό: Τρύπα;
Ξωτικό: Την τρύπα του όζοντος λέει βρε κουφιοκεφαλάκη.
Μητέρα Φύση :Δεν με ενδιαφέρετε πλέον αγαπητέ μου να πάτε αλλού να βρείτε υλικά για τα ανόητα παιχνίδια σας. Που στο κάτω κάτω καταλήγουν στο καλάθι των αχρήστων, ούτε καν στον κάδο ανακύκλωσης. Τι κάνετε εσείς για αυτό εεεε; Τίποτα….
Ξωτικό: Μα…..
Μητέρα Φύση :Δρόμο τώρα έχω σοβαρότερα θέματα να ασχοληθώ από τα παιδικά παιχνίδια.
Ξανά στον Santa
Ξωτικό: Έτσι καλέ μου παπούλη όλοι μας έδιωξαν και τώρα πώς να φτιάξουμε τα παιχνίδια;
Όλα τα ξωτικά έχουν βαλθεί να σκέφτονται και να σκέφτονται….
Santa: πήγαινε Φρέντυ θα καθίσω μόνος μου να σκεφτώ τα λόγια της Μητέρας φύσης.
Ο Φρέντυ φεύγει και ο Santa κάθετε σκεφτικός στο παράθυρο. Ίσως η Μητέρα Φύση έχει δίκιο. Τα περισσότερα παιχνίδια καταλήγουν στην χωματερή. Μερικά παιδιά τα χαλάνε μόλις τα βγάλουν από το κουτί τους. Λίγα είναι εκείνα τα παιδιά που τα κρατάνε και τα φυλάνε μέχρι το τέλος.
Γιαγιά: Έλα, έλα Ελενίτσα κοίτα τι σου έφερα.
Ελενίτσα: σε ευχαριστώ γιαγιά, μια κούκλα! Μα αυτή δεν είναι σαν τι δικές μας.
Γιαγιά: Καλή μου Ελενίτσα αυτή ήταν η κούκλα που μου έκανε δώρο ο Αη Βασίλςη όταν ήμουν παιδί σαν κι εσένα, την κράτησα και τώρα την δίνω σε σένα να την χαρίσεις με την σειρά σου στα δικά σου παιδιά. Είναι το πιο πολύτιμο πράγμα που έχω. Πόσο λαχταρούσα εκείνη την κούκλα και το βράδυ της πρωτοχρονιάς την κράτησα σφιχτά στα χέρια μου. Δεν την αποχωριζόμουν ποτέ. Να τώρα που εγώ γέρασα σου την χαρίζω.
Ελενίτσα: Σε ευχαριστώ γιαγιάκα είναι κάπως παλιά, αλλά είναι όμορφη.
Γιαγιά: Πάντα ο Αη Βασίλης φέρνει όμορφα πράγματα παιδί μου.
Ελενίτσα: Λες  γιαγιά να μου φέρει φέτος το καλύτερο, το ομορφότερο παιχνίδι; Θα το προσέχω σαν τα μάτια μου.
Γιαγιά: Μακάρι παιδί μου.

Ο Santa αναστενάζει.
Για αυτό το κοριτσάκι πρέπει να βρω λύση με τα δώρα. Πρέπει να βρω λύση
Ο Santa καθόταν στο παράθυρό του και κοιτούσε το χιονισμένο χωράφι κάποιος όμως έσπαγε το κεφάλι του για να βρει τη λύση
Τάρανδος: Πραγματικά ο Santa βρίσκετε σε δύσκολη θέση πρέπει να λύσω το πρόβλημα. Κανένα παιδί δεν θέλω να είναι λυπημένο στην γη την μέρα της Πρωτοχρονιάς.
Κανένα ….Κανένα….Κανένα
Καθώς  φωνάζει και τρέχει από εδώ κι από εκεί έπεφτε πάνω σε έναν μπλε κάδο ανακύκλωσης και τον αναποδογυρίζει
Μπλε κάδος :Επ κύριος πολύ κουτούλημα έφαγα, σταμάτα πια
Τάρανδος : Ποιος μιλάει;
Μπλε κάδος: Ποιος μιλάει; Ποιος μιλάει εγώ αυτοπροσώπως,  ο μπλε κάδος κι ας με έχει φέρει τούμπα.
Τάρανδος :Μπα τι βλέπω εσύ μέσα σου δεν έχεις σκουπίδια. Έχεις χαρτιά και αλουμινένα κουτάκια!
Μπλε κάδος: Καλά βρε φιλαράκο από πού ήρθες εσύ; Δεν ξέρεις για τους κάδους ανακύκλωσης;
Τάρανδος: Εεεεε
Μπλε κάδος: Λοιπόν άκου. Τα σκουπίδια πλέον οι άνθρωποι δεν τα πετάνε τα ξεχωρίζουν σε χαρτιά, γυαλιά και αλουμίνια έτσι τα βάζουν σε μας τους μπλε κάδους.
Τάρανδος :Και μετά;
Μπλε κάδος: Ε με τά τα ξαναφτιάχνουν αυτά τα υλικά καινούριο χαρτί καινούριο μέταλλο
Τάρανδος :Ζήτω ζήτω
Ο Τάρανδος τρέχει πάνω κάτω και κάνει κόλπα με τον κάδο
Τάρανδος :Το βρήκα !
Μπλε κάδος: Τι βρήκες βρε φιλαράκι γιατί εγώ έχασα τα αυγά και τα πασχάλια κι άς έχουμε Χριστούγεννα
Τάρανδος: Βρήκα που θα βρει ο Santa τα δώρα;
Μπλε κάδος: Που;
Τάρανδος : Μέσα στον μπλε κάδο. Κρέμασε λίγα από αυτά τα υλικά στα κέρατά μου και τρέχωωωω
Μπλε κάδος: Επ στάσου…..
Τάρανδος : Όχι δεν έχω χρόνο πρέπει να φτιάξουμε τα δώρα και φέτος θα ανακυκλώωωωωσουμεεεεε
Santa: Μα ποιος είναι και κουδουνίζει έτσι; Ρούντολφ καλέ μου τάρανδε πήγαινε μέσα στο παχνί σου. Πήγαινε μέσα στον στάβλο…πόσο λυπάμαι δεν θέλω να του πω πως φέτος δεν θα μοιράσουμε δώρα.
Μα γιατί επιμένει αυτό το ελάφι;
Α τι είναι αυτά τα υλικά στα κέρατά σου;
Κουτάκια από αλουμίνιο; Εφημερίδες……
Ξωτικό: Σωθήκαμε παπούλη να τα υλικά που θα χρειαστούμε θα φτιάξουμε τα δώρα φέτος ανακυκλώσιμα γιούπι!


τραγουδούν
Ανακυ ανακυκλω ανακύκλωση
Θα φτιάξουμε τα δώρα τώρα στη στιγμή
Ανακυ ανακυ ανακύκλωση
Τα δώρα τώρα φέρτε σε κάθε πια παιδί

Μάζεψε χαρτί, Μάζεψε γυαλί
Μάζεψε κουτάκι μπροστά σου αν βρεθεί
Ελάτε όλοι εδώ κάτι ξεχωριστό
θα κάνουμε όλοι φέτος στο παιχνίδι αυτό







Ανακυ ανακυκλω ανακύκλωση
Θα φτιάξουμε τα δώρα τώρα στη στιγμή
Ανακυ ανακυ ανακύκλωση
Τα δώρα τώρα φέρτε σε κάθε πια παιδί







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Η χρήση της κούκλας.

         Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εισάγουμε ένα θέμα στην σχολική τάξη. Ένας από τους καλύτερους είναι: μια κούκλα. Κατά την διάρκ...